I don't know why?

Japp... Den första blden är typ från början av 2011 nån gång tror jag, så på knappt ett år har jag hunnit byta frisyr och hårfärg väldigt mycket.. :)



Första bilden är min naturliga hår färg, ganske har slingat det nån gång på bilden.

Andra bilden har jag slingat det blondare tror jag.

Tredje bilden har jag tonat det till ljusbrunt.

På fjärde har jag tonat det mörkbrunt.

Första på understa raden har jag klippt av håret till axlarna.

På nästa har jag tonat det lite ljusare.

Tredje bilden har jag tonat det rödbrunt.

Och på sista har jag klippt lugg :)

Tycker ni jag passar i någon speciell färg? Kommentera gärna :)

Funderar på att tona håret blont, men vill inte att det ska bli oranget, så får nog ta och vänta ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0