Tell me everything ♥

Tja!♥ Första inlägget på den här bloggen! Får väl passa på att säga gott nytt år :)

Har ni några nyårslöfte? ♥

Jag har ett par stycken... Några av dom är att höja betygen, vara mer positiv, inte använda samma kläder så ofta... Har kommit på att jag har ganska mycket kläder, men bara använder hälften typ.. ;) Och att inte sitta vid datorn så mycket... Haha, det kommer gå så sjukt bra!

Idag tror jag att jag ska försöka fixa till bloggen lite, kommer någ inte lägga ner så mycket tid på utseendet...

Men ha en bra dag! ♥


Ungefär 5 månader kvar tills jag får ta bort tandställningen!! :D

Kommentarer
Postat av: -melissatagesson:)

SV: ja, dom är verkligen snygga ;)

bara chillar, har precis varit sjuk så försöker ta det lite lugnt.. självdå?

2012-01-03 @ 12:47:41
URL: http://crazyjbfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0